În conformitate cu legislația în vigoare, Dovi vă informează despre drepturile dumneavoastră în calitate de consumator și despre modalitățile de soluționare a eventualelor litigii.
Soluționarea alternativă a litigiilor (SAL) reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se oferă posibilitatea de soluționare a litigiilor pe care le pot avea cu comercianții atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui produs sau serviciu.
Astfel, reclamațiile împotriva comercianților pot fi adresate către SAL, ce reprezintă entități organizate de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.
Pentru mai multe informații, puteți accesa site-ul ANPC - Soluționarea Alternativă a Litigiilor.
În conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum, vă informăm că puteți accesa platforma europeană de soluționare online a litigiilor (SOL).
Platforma SOL este un instrument interactiv, disponibil în toate limbile oficiale ale UE, care oferă o soluție simplă, eficientă, rapidă și necostisitoare pentru soluționarea litigiilor care decurg din tranzacțiile online.
Puteți accesa platforma SOL la adresa: Platforma Europeană de Soluționare Online a Litigiilor
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC)